تبلیغات ویدوئی در رسانه های اجتماعی مشتمل بر محتوبات ویدئویی به طور تبلیغات در چهره بوک، یوتیوب، اکران خصوصیات همگانی و غیره اجرا میشود. با یک ارشاد ماهر، تبلیغات ویدئویی میتواند ترازو کلیک، تبدیل و خرید مشتری را ارتقا دهد.تبلیغات ویدوئی در رسانه های اجتماعی

با پدید وارد شدن بازاریابی با کلیپ در شبکه های عمومی کوچک شدن کسب و کار مانند یوتیوب و اینستاگرام، یوزرها این قابلیت و امکان را دارا‌هستند که فیلم های خلق کننده ساخت‌و‌ساز نمایند و آن را به اشتراک بگذارند.

 

Small Business Trends با Travis Chambers از رسانه Chamber برای شنیدن نگرش های کارشناسانه حرف نموده است. Chamber با برندهایی مثل یاهو، Kraft، Old Navy، کوکا-کولا، آمازون و غیره عمل می نماید. همینطور در خبر نامه AdWeek، Forbes، HuffPost و Inc. معرفی گردیده است. به صورت منظم در کنفرانس های اجتماعی و اینترنت مانند VidCon, VidSummit, ad:tech, Start Festival and CVX Live و کالج ها شرکت کردن می نماید.

 

طی این گفت‌و‌گو برای شناخت با تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی، سوال ها مطرح گردیده و جواب های Chamber را در‌این نوشته‌ی‌علمی گرد آوردیم.

تاثیر تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی

های ,تبلیغات ,رسانه ,اجتماعی ,ویدئویی ,chamber ,های اجتماعی ,رسانه های ,در رسانه ,تبلیغات ویدئویی ,ویدئویی در

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به روزترین خبرنامه سئو سی دی های آموزشی فوتبال فوتسال دروازبانی داوری Modern Cpp فایل داک فیلمو بلاگ آساک اد برای تقویت مهارت درک مطلب (reading) چه کار کنیم؟ باغ فردوس ، باغ سینما الان خرید کن The Blue World